Sesi Curcol :p

Gosip terbaru nih.. kata temen gue, berat badan gue turunn!! hehehe.. betapa senangnya..

Kadang gue berimajinasi, seandainya bisa mencapai semua hal-hal yang gue pikir bisa dicapai dalam hidup ini. Misalnya: ikut kelas dance, dan bisa menyanyi dengan baik. Jangan ketawa yah.. Tapi gue bener-bener pengen ikut kelas dance gitu (dance modern, bukan salsa)

Anyone can give me some information??

Terus.. terus.. masih banyak lagi keinginan gue yg lain..

note: nulis+berkhayal diiringi lagu nya Titi DJ

Advertisements

5 thoughts on “Sesi Curcol :p

  1. Cieeeh tamiiii, iya emang loe agak kurusan bow, gmn resep nya tuh?hihihi
    Udaah, ikutan kelas Yoga sama Hip Hop aja brg2 sama anak2, seru lhoo taam 😉

    Like

  2. Doing any task with passion and lust, makes every task an enjoyable journey.
    A strong belief, coupled with positive thinking, is just one of the marks
    of a successful entrepreneur. Cosmetic products are considered anything that is
    used to enhance our face and body.

    Like

Leave a Comment ~~

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s